Často kladené otázky (FAQ)

Kde nájdem ubytovanie a ako sa tam dostanem ?

Vysokohorská Chata Encián sa nachádza na Skalnatom plese v nadmorskej výške 1 751 m n.m. Vzhľadom na vysokohorské umiestnenie chaty je prístup možný pešo po zelenej turistickej značke z Tatranskej Lomnice alebo po červenej značke po tzv. tatranskej magistrále. Okrem toho je možné využiť blízku lanovku – podrobnosti o lanovke hľadajte na stránkach www.vt.sk spoločnosti TMR.

Nemáme vlastné parkovisko, a tak si svoje autá prosím nechajte dole na parkovisku. Odporúčame centrálne parkovisko v horskom stredisku Tatranská Lomnica.

Ako sa platí na chate?

Na chate sa nenachádza žiaden bankový terminál a všetky platby sa vykonávajú v hotovosti.

Ako si môžem ubytovanie rezervovať?

V prípade záujmu o naše ubytovanie je rezervácia veľmi jednoduchá. Stačí, ak na stránke krajsietatry.sk/rezervacie/ vyplníte rezervačný formulár a počkáte si na schválenie Vašej rezervácie. Tiež nás môžete kontaktovať na emailovej adrese chata@krajsietatry.sk alebo na čísle: +421/ 52 772 00 27, +421/ 911 033 645 denne v čase od 8.00 do 20.00. Radi Vám zodpovieme všetky Vaše otázky.

Ako je možné uhradiť zálohovú platbu za ubytovanie?

Platbu je možné realizovať vkladom alebo prevodom na náš bankový účet. IBAN nášho účtu je: SK646500000000400040000. Pri prevodoch alebo vkladoch, prosím, uveďte do popisu transakcie/účel platby: Vaše priezvisko + Chata Encián.

Kedy mám ubytovanie skutočne potvrdené?

Vaša rezervácia sa stáva záväznou po pripísaní 50% zálohy z ceny ubytovania na bankový účet.

Kedy a akou formou mi budú doručené pokyny k ubytovaniu?

Po obdŕžaní všetkých platieb súvisiacich s objednanými službami Vám bude najneskôr 5 dní pred nástupom zaslaný informačný e-mail so všetkými pokynmi.

Je možná zľava?

Zľava je možná po dohode.

Môžem si so sebou vziať domáce zviera?

V prípade, že máte záujem vziať svoje domáce zviera so sebou, informujte nás o tom vopred, avšak neodporúčame takúto možnosť. Za domáce zviera sa väčšinou platí poplatok 50,- EUR.

Mám v ubytovaní pripojenie na internet ?

V priestoroch ubytovacieho zariadenia sa nenachádza pripojenie na internet.

Je v priestoroch ubytovania vyhradené miesto na uskladnenie lyží?

Všetci naši hostia majú k dispozícii úložné priestory na svoje športové náradie.

Aké sú časy check-in a check-out?

Nástup (check-in) je obvykle medzi 16.00 a 18.00 v lete a medzi 14.00 až 16.00 v zime. Iný termín je nutné dohodnúť. Samozrejme chápeme, že sa môžete po ceste zdržať, ale dajte nám o tom prosím vedieť. Tiež Vám odporúčame rešpektovať Návštevný poriadok TANAPu a netúlajte sa večer po dolinách. Odchod (check-out) je do 10.00.

Uskladnenie batohov?

V priestoroch chaty si môžete po odubytovaní zanechať veci a vybehnúť si ešte niekam na túru.

Spoločenské priestory?

V priestoroch chaty sa nachádza nočný bar, ktorý je v prípade požiadavky otvorený pre širokú verejnosť denne v čase od 20.oo dovtedy, kým sa konzumuje. Je možné otvoriť sa samozrejme aj skôr.

Stravovanie

Stravovanie je možné po telefonickom dohovore.

Dostanem prádlo alebo si mám priniesť spacák?

Túto možnosť nechávame na každom hosťovi. Je možné si priniesť vlastný spacák alebo Vám dáme za poplatok naše prádlo.

Kľúče od izieb?

Každý hosť po zložení zálohy 5,- EUR, ktorá sa po skončení pobytu vracia, dostane kľúč od izby a od vchodu, aby bol samostatný.

Kde sa môžem umyť a koľko máte vlastne kúpeľní?

V chate sa nachádza 6 WC kabínok, spoločná kúpeľňa s teplou vodou a na každej izbe sa nachádza umývadlo.

Na koho sa treba obrátiť v prípade problémov počas ubytovania?

Náš personál je Vám plne k dispozícii denne na čísle: +421/ 911 033 645.